Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
REGULAMIN

TRANSLATOR s.c. Marian Gaca, Bogusława Gaca
ul. Olszynki Grochowskiej 63/2
04-281 Warszawa

NIP: 5210524864

Bank:          PKO BP
Nr konta:     53 1020 1156 0000 7402 0010 5569

Przed dokonaniem zakupu, należy zapoznać się z niniejszym regulaminem. Dokonanie zakupów w naszym sklepie oznacza akceptację postanowień regulaminu.

 

Wstęp

  1. Podstawową formą działalności firmy TRANSLATOR s.c., jest sprzedaż modeli zdalnie sterowanych, zabawek i instrumentów muzycznych za pośrednictwem sklepu internetowego: http://www.zdalniesterowane.pl .
  2. Sprzedawane produkty są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję importera.
  3. Firma TRANSLATOR s.c. oferuje dostęp do serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego importer sprzedawanych produktów.
  4. Staramy się, aby podawane dane techniczne oraz cechy sprzedawanych produktów były zgodne ze stanem faktycznym. Ewentualne błędy w publikowanych informacjach nie mogą być podstawą do roszczeń.
  5. Robimy wszystko, aby kolory produktów prezentowanych na naszej stronie były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne różnice wynikające z odwzorowania barw na różnych monitorach.
  6. W razie wątpliwości, przed dokonaniem zakupu, prosimy o kontakt telefoniczny lub przez pocztę e-mail, z naszą firmą.
  7. Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  8. Ceny podane na stronie, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i nie mogą być podstawą do roszczeń wobec sprzedawcy.
  9. Firma TRANSLATOR s.c. ma prawo odmówić realizacji zamówienia z ważnych powodów (brak zamówionego towaru w magazynie lub jego wada, istotna zmiana cen hurtowych). W takim przypadku, Klient informowany jest telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail.
  10. Oferta sklepu ważna jest tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Składanie zamówień

  1. Produkty mogą być zamawiane za pośrednictwem sklepu internetowego http://www.zdalniesterowane.pl z wykorzystaniem funkcji koszyka.
  2. Zaleca się wcześniejsze logowanie na stronie http://www.zdalniesterowane.pl.
  3. Zamówienia można składać również z pominięciem procedury rejestracji.
  4. Inną formą składania zamówień jest wykorzystanie poczty e-mail zdalniesterowane@gmail.com albo zamówienia telefonicznie 22 8258020.
  5. Zamówienia realizowane są w terminie do dwóch dni roboczych od daty złożenia.
  6. Klient jest informowany o braku któregokolwiek z zamówionych towarów oraz zostaje podany przybliżony terminie dostawy.
  7. Klient powinien podać niezbędne dane, jeśli za zamówione produkty ma zostać wystawiona faktura VAT.

Realizacja zamówień

1. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, InPost lub Poczty Polskiej.

2. Klient może także umówić się na odbiór zamówionego towaru osobiście w siedzibie firmy:
TRANSLATOR s.c.
ul. Olszynki Grochowskiej 63 lok.2, 04-281 Warszawa.

3. Koszty przesyłki ponosi Klient zgodnie z cennikiem.

4. Firma TRANSLATOR s.c. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówień,  spowodowane  działalnością firmy kurierskiej oraz poczty.

5. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone. W momencie odbioru przesyłki, należy zgłosić kurierowi ewentualne uszkodzenia i w jego obecności sporządzić raport szkody.

6. W przypadku niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem, Klient powinien powiadomić sprzedawcę o tym fakcie w ciągu trzech dni od daty dostarczenia przesyłki. Po tym okresie reklamacje nie będą uznawane.

7. Modele, zamówienia objętościowe lub zawierające cenne towary, wysyłamy jedynie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

8. TRANSLATOR s.c. zastrzega sobie prawo do zmiany sposobu dostarczenia zamówionej przesyłki po uprzednim powiadomieniu klienta telefonicznie lub mailowo.

Opłaty

  1. Zapłatę za zamówiony towar Klient reguluje przy odbiorze (kwota zamówienia powiększona o koszt wysyłki) lub przelewem przed wysyłką .
  2. Przelewu dokonuje na konto firmy TRANSLATOR s.c.:
    Bank: PKO BP
    Nr konta: 53 1020 1156 0000 7402 0010 5569
  3. W przypadku płatności przelewem, przesyłka wysyłana jest do klienta po zaksięgowaniu na koncie firmy wymaganej kwoty, bądź przedstawieniu przez klienta wiarygodnego dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności.
  4. Rozliczenie transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
  5. Wszelkie reklamacje dotyczące transakcji płatniczych będą rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia roszczenia.

Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 3 dni od momentu otrzymania przesyłki. Klient powinien odesłać otrzymany towar wraz z opisem przyczyny reklamacji.
  2. Podstawowym warunkiem rozpatrzenia reklamacji, jest oryginał dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
  3. Produkt powinien być odesłany do siedziby firmy TRANSLATOR s.c. w takiej formie jak był dostarczony, to znaczy odpowiednio zabezpieczony.
  4. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania reklamowanego produktu.
  5. W przypadku nieuznania reklamacji, po uzgodnieniu z Klientem, usterka może zostać usunięta w ramach płatnej usługi serwisowej.

Zwrot towaru

  1. Klient ma prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania produktu, żądając zwrotu gotówki.
  2. Firma TRANSLATOR s.c dokona zwrotu gotówki po wcześniejszym dostarczeniu towaru.
  3. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Opakowanie powinno posiadać ewentualne plomby i nie może być uszkodzone.
  4. W przypadku nie spełnienia podanych warunków, firma TRANSLATOR s.c. ma prawo do naliczenia opłat związanych z doprowadzeniem zwróconego towaru do stanu pierwotnego.
  5. W przypadku, gdy zwracany towar jest uszkodzony (w wyniku działań klienta),  TRANSLATOR s.c. zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub też do obciążenia klienta kosztami naprawy.
  6. Zwrotu towaru można dokonać osobiście lub przysyłając towar do siedziby firmy.

Gwarancja

  1. Każdy produkt zakupiony w TRANSLATOR s.c. jest fabrycznie nowy i objęty gwarancją.
  2. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc do daty zakupu produktu, o ile na produkcie nie oznaczono inaczej.
  3. Czas realizacji naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni roboczych, licząc od daty dostarczenia produktu do siedziby firmy lub bezpośrednio do serwisu importera. W przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy u importera, czas realizacji może być przedłużony.
  4. Reklamacji podlegają jedynie wady ukryte – powstałe z winy producenta.
  5. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu jak też niewłaściwej konserwacji czy eksploatacji, uszkodzenia powstałe na skutek postępowania niezgodnego z instrukcją i zasadami bezpieczeństwa a także spowodowanych dokonanymi przez użytkownika przeróbkami, naturalnego zużywania się produktu, rozbicia , uszkodzenia czy zagubienia części.
  6. Jakiekolwiek przeróbki, naprawy i zmiany dokonane przez użytkownika w okresie gwarancyjnym oraz zerwanie plomb gwarancyjnych, powodują utratę gwarancji.
  7. W razie nie uznania reklamacji, Klient może skorzystać z usług serwisu pogwarancyjnego.
  8. Płatną usługę serwisową produktu oferują importerzy oraz Firma Ektron, współpracujące z TRANSLATOR s.c. Drobne naprawy wykonujemy na miejscu w siedzibie firmy.

Usługi serwisowe

  1. Towar dostarczony do serwisu importera podlega opłacie serwisowej, związanej z przeglądem towaru (nawet w przypadku, gdy towar okaże się w pełni sprawny).
  2. Każdy produkt przysłany do serwisu (podlegający naprawie gwarancyjnej czy pogwarancyjnej), powinien zostać umyty i wyczyszczony.

Ochrona danych

  1. Na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, TRANSLATOR s.c. gwarantuje, iż dane Klientów nie będą ujawnione osobom nieupoważnionym.
  2. Składając zamówienie Klient zgadza się na przetwarzanie i wykorzystanie swoich danych w celu realizacji zamówienia.
  3. Sprzedawca ma prawo przekazać niezbędne dane przewoźnikowi.
  4. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych, a także do ich poprawiania i żądania usunięcia z bazy danych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl